niedziela, 21 lipca 2013

Notka :)

Hej kochane. Wiecie co ? Lubię odpowiadać na wasze pytania w zakładce. Jej. haha. Dobra nie no ogar. Jedna z was a dokładnie Skittles and The Cookie ! uświadomiła mi, że już prawie miesiąc nie dodawałam rozdziału, za co bardzo was przepraszam, ale wakacje, przyjaciele. Nie miałam czasu. Fakt faktem połowę rozdziału mam, a dzisiaj spięłam dupę i bez kompa w zeszycie dokończyłam perspektywę Zayna. I teraz moje pytanie. Czekacie jeszcze na perspektywę Ady, czy dodać to co mam, a tą dwójkę po prostu podzielić na dwa rozdziały. Piszcie w komach. Kocham was i więcej pytań. Jest mi niezmiernie miło, jak mogę wam odpisać. ♥

Banaan .

2 komentarze:

  1. Dodaj Zayn'a w osobnym rozdziale a Ady w nastepnym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz za co przepraszać bo przecież masz swoje życie i jest to dla mnie oczywiste:) tak tylko wspomniałam....
    możesz wstawić Zayna, a w następnym Ady. Mnie to pasuje :)
    Pozdrawiam i życzę dużo weny i wspaniałych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń