czwartek, 28 marca 2013

Zawieszam ? . . .

Hej kochane jest mi bardzo przykro , bo nie jest to rozdział jak może ktoś pomyślał . Jest mi strasznie smutno , bo muszę wam ogłosić , że najprawdopodobniej zawieszę bloga na czas nieokreślony z powodu braku zainteresowania z waszej strony jak i braku czasu i też weny . Schemat bloga co prawda mam rozpisany , ale każdy temat muszę jakoś rozwinąć więc same rozumiecie . Jest jeszcze sprawa komentarzy . Pod ostatnim postem było ich 3 , a we wcześniejszym aż 6 . Myślałam , że jak nam tak dobrze idzie to obserwujących będzie tylko przybywać . . . No nic . Proszę wszytkie czytelniczki , żeby pod tym postem napisały która czyta bloga , a być może jeśli będzie wystarczająca ich liczba nie zawieszę , a jedynie opóźnię trochę wstawienie nowego rozdziału . Trzymajcie się cieplutkoo i WESOŁYCH ŚWIĄT . ♥ Piszcie czy czytanie  . : )

13 komentarzy:

  1. Czytam. i ty o tym wiesz :O nie zawieszaj tego bloga! Uwielbiam go czytać!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to chyba wiesz, że czytam i lubię Twojego bloga xd
    Wolałabym byś go nie zawieszała ,ale rób jak chcesz. Sama nie raz miałam ochotę zawiesić swojego, ale jakoś tego nie zrobiłam..
    To twoja decyzja i podejmij ją jak uważasz za słuszne ;D
    Z swojej strony życzę weny i czytelniczek ;D
    Wesołych Świąt ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że obie czytacie i to doceniam . Jest mi z tego powodu niezmiernie miło . Dziękuję za życzenia . Mam nadzieję , że jednak nie będę zmuszona zawiesić . Pozdrawiam . :D

      Usuń
  3. czytam ! i nie zawieszaj błagam Cię ! Kocham tego bloga <333 i obiecuję komentować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czytam :D nie zawieszaj : *

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czytam jak najbardziej ! Nie zawieszaj proszę !!! Przepraszam że ostatnio tego nie skomentowałam bo nie miałam jak ale czekałam i wciąż czekam :* kocham tego bloga ! Oba twoje blogi kocham !!!! Proszę nie zawieszaj ! Całuskii :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam ;* Proszę pisz dalej plis plis plis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czytam:) i proszę pisz dale.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zawieszaj Proszę.. Jest mi teraz głupio, że nie zawsze komentowałam rozdział, ale i tak zawsze był wspaniały.Piszesz intrygująco i z chęcią czytam to co napiszesz, więc myślę, że nie zawiesisz.;))) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czytam i staram się komentować. Proszę nie zawieszaj, pisz dalej bo świetnie ci to idzie, a z komentarzami jest różnie raz jest ich 10 a raz tylko 3. Jestem pewna że wiele osób czyta tego bloga tylko po prostu nie komentują. Jeszcze raz proszę pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do: The Versatile Blogger
    Informacje znajdziesz tutaj: http://partofme1000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam <3 NIE ZAWIESZAJ !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosze nie zawieszaj. ;3

    OdpowiedzUsuń