piątek, 29 marca 2013

Jejuu . *.*

Jejku nie spodziewałam się , że aż tak wiele osób czyta mojego bloga . Jest mi niezmiernie miło . W takim razie nie zawieszę bloga , ale ze względu na to , że nie mam jeszcze gotowego rozdziału . Baaa . ! Nie mam w ogóle go napisanego będziecie musiały poczekać . Nie wiem ile , bo postaram się dzisiaj nad nim usiąść i coś naskrobać , ale nic nie obiecuję . Kochaam was i dziękuję za zainteresowanie . Nie chcę narzucać żadnych zasad typu 10 komentarzy nn , więc rozdziały myślę będę dodawane w każdą sobotę . Jeszcze raz bardzo wam dziękuję i przepraszam za chwilę zdołowania i zwątpienia z mojej strony . Banaan . ♥

4 komentarze:

  1. Fajnie że nie zawieszasz bardzo lubię tego bloga :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałas nominowana do The Versatile Blogger.
    Więcej info. tutaj: http://1dblogdlakazdego2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. KIEDY TEN ROZDZIAŁEK SOBOTKA BYŁA A ROZDZIAŁU NIE MA DODAJ PROSZĘ I NIE TRZYMAJ JUŻ W NIEPEWNOŚCI CZEKAM TE BYŁY ŚWIETNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie , będzie . ale nie wiem czy jakość dobra . Postaram się dodać w tą sobotę . Obiecuję . ^ ^

      Usuń